Prettig kennis te maken. In deze folder stelt Woningstichting de Wieren zich voor aan haar klanten. MyriadM zorgde voor een fris ontwerp en het drukwerk.
Houkesleat is een samenwerkingsverband tussen drie gerenommeerde bedrijven, die zich samen sterk maken op het gebied van vastgoedontwikkeling. De drie strakke vormen in het logo staan symbool voor de deelnemende partijen, en vormen samen de Houkesleat; de vaarroute tussen het stadscentrum en het Sneekermeer, waaraan de oprichters gevestigd zijn. De dynamische rimpels in het water bieden goed tegenwicht aan het statige lettertype.
Fertier is een stichting die elk jaar een bedrag ter beschikking stelt voor recreatieve activiteiten voor inwoners van Sneek die vanwege een beperking een extra steun in de rug kunnen gebruiken.

MyriadM ontwikkelde een vrolijk logo waarbij de 'i' een klein sprongetje maakt van vreugde. De punt op de 'i' is een herkendaar beeldmerk geworden dat refereert naar een feestje en ook de vorm van een klavertje vier heeft.
De Friese introductie van de Ford Focus werd door MyriadM groots vertaald. In diverse advertenties in dagbladen plaatsten wij voor de Ozinga - Van der Horst groep paginagrootte advertenties om de introductie bij een groot publiek kenbaar te maken.
De VW Polo van Sijperda-Hardy werd door de ontwerpers van MyriadM omgetoverd tot een waar reclame-item. De auto is altijd onderweg en daarom wordt overal de herkenbare bedrijfswagen van Sijperda-Hardy gespot. Rijden in (huis)stijl!
m-acquaint, voor uw digitale nieuwsbrieven zij kozen al voor MyriadM